ULMA Taldeak irudi korporatibo berria aurkeztu du bere negozioak era eraginkorragoan babesteko

17 apirila, 2015 | Kategoriarik gabe

ULMA Taldeak “rebranding” prozesu sakona garatu du eta, horren bidez, komunikazio eredu iraunkorra lortu du eduki berritan, euskarritan eta tresnetan; hauek guztiak garai berritara egokitu dituzte, mundu osoan, negoziotan duten jarduera era eraginkorragoan indartu eta babesteko.

Duela 54 urte sortu zen enpresa, garai hartan indartsu zegoen Oñatiko txokolate-industrian mekaniko ofizial talde bat mantentze-lanak eta lan-lagungarriak egiten hasi zirenean. ULMA Taldea izugarri hazi da eta, egun, 4.500 langile ditu eta 80 herri baino gehiagotan aurki dezakegu.

Taldearen irudi korporatiboaren aurkezpenarekin batera prozesu luze bat amaitzen da. Prozesua ULMA Taldeko komunikazio batzordeak eraman du eta komunikazioa eta marka sailean gauzatu da; negozio guztiak hartu dira kontuan eta, gainera, bazkideen eta langileen parte-hartze aktiboa egon da. Helburua Talde ezberdin baten baloreak egoki islatzea zen, gizartearekiko konpromisoa erakutsiz eta pertsonen aldeko apustu argia eginez.

Prozesu horren elementu nabarmenena web korporatibo berria sortzea izan da (www.ulma.com). Horrela, ULMA enpresaren balore eta xedea erakutsi nahi izan dute, baita talde sozial gisa duen nortasuna ere, hedapenerako tresna garrantzitsua izateraino. Horretaz gain, taldeak ikus-entzunezko korporatiboak ere egin ditu, dituen sendotasun puntuak eta katalogo korporatibo berria ezagutzera emateko.

Iturria: TULANKIDE