Joan den uztailaren 2an aurkeztutako egitasmoa, BASQUETOUR agentziak, EROSKIk eta GUREAK taldeak sustatua, euskal turismo sektorea dinamizatzea du helburu, Euskadin bertan edota hurbileko autonomia-erkidegoetan bizi direnei zuzenduriko proposamenekin. Barne-turismoa nabarmena da euskal turismoan, guztizkoaren %15a baita.
“Gou by Eroski” proposamenak eskaintzen duen planen katalogoak 600 esperientzia inguru ditu, eta egunero gehitzen zaizkio egitasmo berriak. Katalogo osoa goueroski.es webgunean dago ikusgai.
Mikel Goienetxek, Eroski Bidaiakeko zuzendariak, azpimarratu zuenez, “Eroskik tokikoarekin duen konpromisoa nekazaritzako elikagaiekiko babesetik haratago doa, eta beste egitasmo batzuetan ere zehazten da, besteak beste: bertako turismoaren erakargarritasuna, parajeen aberastasuna, kultura bera eta gastronomia. Babes hori gure ekonomia dinamizatzea lortuko duten egitasmoen bidez lortu nahi da”.
Iñaki Alkortak, Gureak taldeko zuzendariak, “gou! by Eroski” proposamenaren aurkezpenean aipatu zuen “proiektua gizarte-arduratsua” zela. Batetik, “Gureak taldeari ateak irekitzen dizkio desgaitasuna duten pertsonei lana eskaini ahal izateko; webgunea, bezeroen arretan, erreserbetan… sei lanpostu iraunkor beharko dituzte. Bestetik, Euskadirekin konprometitutako proiektua da ostatuan, gastronomian eta aisian dabilen sektore turistikoa babeste baitu. Hori guztia Eroskiko banaketa eta salmenta sareak ahalbidetzen duelako izan da posible”.
Iturria: Tulankide